عکس پس زمینه پسرانه

برای دانلود عکس پس زمینه پسرانه با کیفیت بالاتر دکمه ی زیر را کلیک کنید.

منابع متن: www.healthline.com  ،  www.webmd.com

منبع: Highpix

پسوند: jpg

عکس پس زمینه پسرانه

یکی از راه‌های رسیدن به تناسب اندام داشتن یک رژیم مناسب و علمی است. در این راستا رژیم‌های غذای متنوعی پیشنهاد شده است. اما در این میان یک رژیم غذایی وجود دارد که شاید کمتر به آن توجه شده است و آن هم رژیم غذایی 5.2 است.

این رژیم غذایی بیشتر چربی‌ها را آب می‌کند و عضلات را از بین نمی‌برد. این رژیم به این گونه است که فرد 5 روز از هفته را به صورت عادی غذا بخورد ولی دو روز از هفته را کمتر غذا بخورد. یک انسان عادی تقریبا 2000 کیلو کالری (که وابسته به سن و وضعیت جسمانی و .. متفاوت است) انرژی مصرف می‌کند.

اما در رژیم 5.2 مرد ها باید در آن دو روز 600 کیلو کالی و خانم ها 500 کیلو کالری مصرف کنند. یعنی تقریبا 1/4 انرژی روز های عادی، اما این دو روز نباید پشت سر هم قرار داشته باشند و حتما باید یک روز عادی در میان این دو روز فاصله بیوفتد.

در این دو روز وعده‌های بسیار سبک حاوی مقدار کمی میوه و گوشت باید خورده شود تا ویتامین‌ها و پروتئین‌های بدن تامین شود و فقط انرژی بدن تامین نشود. این رژیم به طور شگفت آوری اثرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

به طور مثال

  • در طول 12 هفته 3.5 کیلو گرم از چربی بدن را از بین می‌رود بدون این که  عضلات آسیبی ببینند.
  • کاهش چربی بد خون LDL
  • کاهش 20% تریگلیسرید
  • اثرات ضد سرطانی، به سلول‌های سرطانی که از مواد پرانرژی و قند تغذیه می‌کنند در این دو روز  انرژی کافی نمی‌رسد و از سرعت رشد آنها کاهیده می‌شود.

البته کسانی ک لاغر هستند بیماری‌های خاص و دیابت دارند باید از این رژیم پرهیز کنند و با پزشک خود مشورت کنند.

در ادامه…

آیا واقعا شیر مفید است ؟ یا این که تبلیغات برای شیر فقط به خاطر سود کارخانجات لبنی است؟

شیر آنچنان هم مفید نیست! (کلیک کنید)